Dlaczego ?
Alcatel OmniPCX to obecnie najbardziej popularny system telefoniczny stosowany przez każda firmę dla której strategiczna jest niezawodna łączność telefoniczna. Większość instytucji Państwowych, banków i korporacji pracuje właśnie wykorzystując centrale OmniPCX lub ich "starszego brata" Enterprise (dawniej 4400).
Szeroka gama możliwości jaką daje Alcatel OmniPCX umożliwia dostrojenie systemu do indywidualnych potrzeb Państwa firmy. Dlatego nieodzownym pytaniem przy pierwszych rozmowach przy zakupie systemu jest pytanie "Jak chcieliby Państwo, żeby działało ?" Pada ono ponieważ obszerne możliwości znacznie wykraczają poza możliwość sensownego wyjaśnienia działania wszystkich funkcji podczas spotkania. Nie oznacza to jednak tylko słuchania klienta. Doświadczenie nabyte od 1999 roku podczas instalacji setek systemów umożliwia doradzenie Państwu najbardziej optymalnych rozwiązań i ustawień systemu jak również przedstawienie kilku najczęsciej sprawdzających się konfiguracji.
Niezawodność jest już legendarna. Centrale począwszy od starych 4100 poprzez 4200DS, 4200D i 4200E aż do obecnych OmniPCX są cały czas w użyciu. Systemy te pracują niezawodnie już po kilkanaście lat, pomijając te uszkodzone podczas wyładowań atosferycznych, zalań i pożarów. Oczywiście zdarzają się sporadyczne awarie głównie zasilaczy i kart linii miejskich, ale są to jedyne punkty styku z zewnętrznymi instalacjmi: elektryczną i operatora, na których niestety zdarzają się przepięcia i awarie niezależne od nas i klienta. Minimalizujemy te słabe ogniwa poprzez stosowanie w miarę mozliwości odgromników i proponowanie stosowania dodatkowych markowych zasilaczy UPS.